درباره ما

 

به خانواده بزرگ مطالعه شریف خوش آمدید.
اینجا جایی است برای تجربه آموزشی متفاوت، مهربانی و احترام به یکدیگر

 

مطالعه شریف بزرگ‌ترین سایت آموزش آنلاین در حوزه‌های مدیریت فردی، مهارت‌های فوق ضروری تندخوانی، تقویت حافظه، آموزش زبان انگلیسی، روش مطالعه، تمرکز… از سال ۱۳۹۰ فعالیت می‌کند و افتخار همکاری با مجموعه ارزشمند جهاد دانشگاهی صنعتی شریف، دانشگاه صنعتی شریف، نهاد کتابخانه‌های کل کشور، شهرداری تهران و صدها مجموعه دانشگاهی را در رزومه خو د دارد.

مطالعه شریف متعهد است که هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی کاربران (مثل ایمیل و شماره موبایل) را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند. مطالعه شریف تمام تلاش خود را می‌کند که پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی و روش‌های مدیریت داده‌ها و کاربران را محافظت و از دسترسی غیرقانونی جلوگیری کند.

شما با عضویت در مطالعه شریف علاوه بر پیوستن به بزرگ‌ترین خانواده کتاب‌خوان ایرانی، می‌توانید از دوره رایگان لذت ببرید و زودتر از دیگران از جدیدترین مقالات سایت، خبرنامه و تخفیف‌های شگفت‌انگیز مطلع شوید و هر زمان و به هر دلیلی تمایلی به دریافت درس‌های رایگان، ایمیل و خبرنامه‌های مطالعه شریف ندارید می‌توانید بر روی کلمه لغو عضویت در انتهای صفحه هر ایمیل کلیک کنید.

سعید محمدی زکی

 

موسس گروه مطالعه شریف

 

طراح دوره فوق پیشرفته تندخوانی فانتوم در ایران، نویسنده مجموعه کتاب‌های تندخوانی فانتوم، کتاب انسان ۲۰۲۰، دانسته‌هایت را به کار بگیر و عضو هیئت تحریریه مجله خلاقیت.

 
 
 
 
 
 

من سعید محمدی موسس مجموعه مطالعه شریف، طراح دوره فوق پیشرفته تندخوانی فانتوم در ایران، نویسنده مجموعه کتاب‌های تندخوانی فانتوم، کتاب انسان ۲۰۲۰، دانسته‌هایت را به کار بگیر و عضو هیئت تحریریه مجله خلاقیت هستم. متولد ۲۲ مهر ۱۳۶۱ هستم، در دوران دبیرستان رشته ریاضی و فیزیک خواندم، در دانشگاه رشته مهندسی شیمی و مهندسی نفت و MBA خوانده‌ام. سالیان طولانی است که دوره‌های متعددی را می‌گذرانم و حتی همین‌ الان ماهیانه چندین میلیون تومان برای آموختن مطالب جدید سرمایه‌گذاری می‌کنم .

در زندگی احساس شادی و آرامش دارم و سعی میکنم همواره لبخند بزنم. خداوند را بزرگ‌ترین پارتی جهان هستی می‌دانم. توانایی منحصربه‌فرد من، سرعت بالا در انجام کارها، خلاقیت و ایده‌ هایم است. معتقدم از طریق تحول درفرد فرد ایرانیان،می‌توانیم جامعه‌ای شاداب داشته باشیم . مهم‌ترین خصوصیت اخلاقی من این است که سعی میکنم فردی راست‌گو و استوار باشم. از چیزی که دفاع می‌کنم این است که آگاهی ،علم و دانش نوری است که هر جا بتابد ناآگاهی،فقر و جهل را از بین می‌برد و تنها راه خوشبختی را دانستن و اجرا کردن می‌دانم و اعتقاد دارم ما باید جامعه ای خوشبخت داشته باشیم تا در زندگی شخصی هم احساس خوشبختی کنیم.

به اعتقاد من فقط ۴% افراد جامعه خوشحال، ثروتمند،موفق و دوست‌داشتنی هستند و به این گفته خویش عمیقاً اعتقاد دارم که حتی درشرایط کنونی می‌توان به‌راحتی از زندگی لذت برد و تا بی‌نهایت پیش رفت به‌شرط اینکه در زندگی امروز فانتوم باشیم. یادمان باشد فقط یک بار زندگی خواهیم کرد پس فرصت آموختن را از دست ندهیم.در زندگی امروز فانتوم باشیم.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://motalesharif.com/?p=12798